• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • română 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Logare
Vezi articolul 
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
  •   Pagina principală
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Vezi articolul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Managementul marketingului serviciilor de alimentație publică din România

Thumbnail
View/Open
Rezumat _Teza_doctorat_Negoita_Nicolae_ 2008.pdf (8.728Mb)
Dată
2008
Autor
Negoiță, Nicolae
Metadata
Arată înregistrarea completă a articolului
Abstract
Managerii unităților de alimentație, in vederea organizării și coordonării activităților lor trebuie să ia în considerare următoarele caracteristici generale ale serviciilor de alimentație publică: Caracterul inseparabil al serviciului față de suportul său material; Caracterul intangibil, rezultă din suprapunerea producerii cu consumul; Caracterul eterogen rezultă din particularizarea ofertei în funcție de nevoile și dorințele individuale; Caracterul perisabil care determină imposibilitatea stocării pentru o utilizare sau vânzare ulterioara a serviciului. Criteriul devine critic în cazul cererii fluctuante prin pierderea capacităților rămase nefolosite atunci când oferta este mai mare decât cererea.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4195
Colecții
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Răsfoiește

În tot DSpaceComunități; ColecțiiDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecteAceastă colecțieDupă data publicăriiAutoriTitluriSubiecte

Contul meu

Conectare

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactați-ne | Trimite feedback
Theme by 
Atmire NV