• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Impactul noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor asupra managementului relațiilor cu clienții în cadrul organizațiilor din România

Thumbnail
Voir/Ouvrir
Rezumat_Teza_doctorat_Capatana_2008.pdf (7.659Mo)
Date
2008
Auteur
Căpățână, Alexandru
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Rapiditatea și adaptabilitatea la schimbare sunt cuvintele-cheie ale afacerilor mileniului III. Informațiile, transmise în timp real, permit firmelor să anticipeze nevoile clienților lor si evoluțiile pieței mondiale, pentru a face față concurenței tot mai puternice. Organizațiile descoperă acum faptul că Peter Drucker a fost un vizionar afirmând că în centrul strategiei oricărei firme se află clientul.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4186
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV