• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Deutsch 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Impactul noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor asupra managementului relațiilor cu clienții în cadrul organizațiilor din România

Thumbnail
Öffnen
Rezumat_Teza_doctorat_Capatana_2008.pdf (7.659Mb)
Datum
2008
Autor
Căpățână, Alexandru
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Rapiditatea și adaptabilitatea la schimbare sunt cuvintele-cheie ale afacerilor mileniului III. Informațiile, transmise în timp real, permit firmelor să anticipeze nevoile clienților lor si evoluțiile pieței mondiale, pentru a face față concurenței tot mai puternice. Organizațiile descoperă acum faptul că Peter Drucker a fost un vizionar afirmând că în centrul strategiei oricărei firme se află clientul.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4186
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV