• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • español 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Ver ítem 
  •   DSpace Principal
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Ver ítem
  •   DSpace Principal
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Impactul noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor asupra managementului relațiilor cu clienții în cadrul organizațiilor din România

Thumbnail
Ver/
Rezumat_Teza_doctorat_Capatana_2008.pdf (7.659Mb)
Fecha
2008
Autor
Căpățână, Alexandru
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
Rapiditatea și adaptabilitatea la schimbare sunt cuvintele-cheie ale afacerilor mileniului III. Informațiile, transmise în timp real, permit firmelor să anticipeze nevoile clienților lor si evoluțiile pieței mondiale, pentru a face față concurenței tot mai puternice. Organizațiile descoperă acum faptul că Peter Drucker a fost un vizionar afirmând că în centrul strategiei oricărei firme se află clientul.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4186
Colecciones
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV
 

 

Listar

Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Mi cuenta

Acceder

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV