• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Impactul noilor tehnologii ale informației și comunicațiilor asupra managementului relațiilor cu clienții în cadrul organizațiilor din România

Thumbnail
View/Open
Rezumat_Teza_doctorat_Capatana_2008.pdf (7.659Mb)
Date
2008
Author
Căpățână, Alexandru
Metadata
Show full item record
Abstract
Rapiditatea și adaptabilitatea la schimbare sunt cuvintele-cheie ale afacerilor mileniului III. Informațiile, transmise în timp real, permit firmelor să anticipeze nevoile clienților lor si evoluțiile pieței mondiale, pentru a face față concurenței tot mai puternice. Organizațiile descoperă acum faptul că Peter Drucker a fost un vizionar afirmând că în centrul strategiei oricărei firme se află clientul.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4186
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV