• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Deutsch 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Inginerie
  • Inginerie și management
  • Inginerie economică industrială (licență)
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024)
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Inginerie
  • Inginerie și management
  • Inginerie economică industrială (licență)
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024)
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proiectarea și realizarea unui vehicul electric

Thumbnail
Öffnen
Textul integral al lucrării de diplomă (2.888Mb)
Înregistrarea online a prezentării lucrării (141.3Mb)
Datum
2020-07
Autor
Gosav, Mălina
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Conceptul de la care noi am plecat a fost de a realiza un kart cu propulsie electrică, mai apoi transformându-se în vehicul, pentru reducerea poluării și scăderea costurilor de mentenață pe termen lung. Șasiul vehiculului a fost realizat în programul de proiectare Inventor, iar partea electrică a fost proiectată în programul EPLAN. Scopul principal al proiectului este realizarea unui vehicul cu propulsie electrică, motorul acestuia fiind acționat și comandat prin intermediul unei pedale analogice, pentru comandă 0-5 V. În cadrul proiectului s-au folosit trei echipamente provenite de la producători diferiți, și anume: un drive de la Kelly Controllers pentru alimentarea motorului de curent continuu cu sursă de curent din 4 baterii de 12 V cu putere de 120 Ah (amperi ora) de la Jarett AGM Deep Cycle și un motor de curent continuu de 10 kW funcțional în tensiune de 48 V de la GoldenMotors. Deoarece puterea totală a bateriilor din configurația precizată anterior este de 5,76 kW, a trebuit să reglăm controller-ul, astfel încât motorul să nu funcționeze cu zgomot și drive-ul să nu meargă în suprasarcină, care ar putea provoca supraîncălzirea acestuia din cauza discrepanței dintre puterea specificată de producător și alimentarea propusă. În proiectarea electrică de tip concept s-au folosit 15 celule de 3,2 V cu descărcare 1C de 200 A curent continuu, pentru a ajnge la alimentarea optimă a motorului HPM10KV.
URI
http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/7920
Collections
  • Inginerie economică industrială (licență) (2019-2024) [50]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV