• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • italiano 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Mostra Item 
  •   DSpace Home
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Mostra Item
  •   DSpace Home
  • Scientific papers - Annals of "Dunarea de Jos" University of Galati - Analele științifice ale Universității "Dunărea de Jos" din Galați
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură
  • Mostra Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Previzibil vs. imprevizibil în discursul publicitar

Thumbnail
Mostra/Apri
ugal_f13_Cîrnu.pdf (154.0Kb)
Data
2006-01
Autore
Cîrnu, Mihaela
Metadata
Mostra tutti i dati dell'item
Abstract
More than in any other type of communication, the advertising text cultivates the ludic, under its different aspects, at different levels, and, as it is the case with any game, there are predictable sequences but there also are unpredictable situations which enhance the curiosity of the participants. Different forms of repetitions oppose ambiguities, each of them playing a well determined role. Our contribution is an analysis of the means which produce these stylistic figures.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4984
Collections
  • Analele Universității "Dunărea de Jos" din Galați. Fascicula XIII: Limbă și literatură [52]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Ricerca

Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

My Account

Login

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV