• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • français 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Literatura si discursul publicitar, o relaţie reciproc avantajoasă

Thumbnail
Voir/Ouvrir
Rezumat_Teza_doctorat_Necula_Daniela_2012.pdf (292.3Ko)
Date
2012
Auteur
Necula, Daniela Aurora
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
În ultimii ani, piața editorială din România a abordat cu stoicism problema discursului publicitar, fie în relatie cu psihologia (despre mesajul subliminar si persuasiune), fie cu economia (despre puterea brandului), sau cu filosofia si sociologia (reclama reflectă stadiul de evolutie a unei societati). Despre literatura si advertising nu s-au spus prea multe, de fapt si alaturarea celor doua, in beneficiul amandurora, s-a realizat de către copywriterii români abia dupa 2005, urmand, credem noi, modelul publicitatii franceze.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2730
Collections
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une session

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
Theme by 
Atmire NV