• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • español 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Ver ítem 
  •   DSpace Principal
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Ver ítem
  •   DSpace Principal
  • Doctoral School - Școala doctorală
  • Rezumate teze de doctorat
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Literatura si discursul publicitar, o relaţie reciproc avantajoasă

Thumbnail
Ver/
Rezumat_Teza_doctorat_Necula_Daniela_2012.pdf (292.3Kb)
Fecha
2012
Autor
Necula, Daniela Aurora
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
În ultimii ani, piața editorială din România a abordat cu stoicism problema discursului publicitar, fie în relatie cu psihologia (despre mesajul subliminar si persuasiune), fie cu economia (despre puterea brandului), sau cu filosofia si sociologia (reclama reflectă stadiul de evolutie a unei societati). Despre literatura si advertising nu s-au spus prea multe, de fapt si alaturarea celor doua, in beneficiul amandurora, s-a realizat de către copywriterii români abia dupa 2005, urmand, credem noi, modelul publicitatii franceze.
URI
http://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/2730
Colecciones
  • Rezumate teze de doctorat [852]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV
 

 

Listar

Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Mi cuenta

Acceder

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV