• română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • español 
    • română
    • English
    • français
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Ver ítem 
  •   DSpace Principal
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică
  • Inginerie electrică
  • Utilizarea eficientă a energiei și surse regenerabile (disertație)
  • Utilizarea eficientă a energiei și surse regenerabile (disertație) (2019-2025)
  • Ver ítem
  •   DSpace Principal
  • Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații
  • Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică
  • Inginerie electrică
  • Utilizarea eficientă a energiei și surse regenerabile (disertație)
  • Utilizarea eficientă a energiei și surse regenerabile (disertație) (2019-2025)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analiza comparativă, între navele clasice și moderne, din punct de vedere al eficienței energetice

Thumbnail
Ver/
Textul integral al disertației (1.459Mb)
Fecha
2021
Autor
Lungu, Sandu
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Resumen
Mi-am ales să elaborez această temă deoarece serviciile de transport naval joacă un rol important în societatea actuală și în dezvoltarea economiei, transportul maritim fiind soluția ideală pentru transportarea cantităților mari de mărfuri pe distanțe lungi, fără urgență și în modul cel mai economic. Eficiența energiei la bordul navelor vechi este puternic influențată de tipul de echipamente și de utilizarea corespunzătoare a echipamentelor respective. Această lucrare își propune să prezinte diferența eficienței energetice a navelor moderne și prezintă modalitățile prin care putem crește eficiența navelor. Lucrarea începe cu informații generale despre clasificarea și componentele navelor, precum și informații despre sistemele navale care fiind utilizate cât mai bine, pot atinge un nivel ridicat de eficiență energetică. Aceste sisteme sunt prezentate în capitolele următoare. În capitolul doi sunt prezentate utilizări eficiente a convertoarelor de frecvență, unde este analizat un sistem de vinci, acesta fiind considerat un mare consumator de energie și un sistem în care sunt pierderi suficient de importante datorită frânărilor destul de succesive în timpul funcționării. Energia recuperată din sistemul de vinci trebuie stocată într-un sistem de baterii, capitolul trei prezintă atât utilizarea bateriilor cât și modurile în care pot fi utilizate bateriile pentru a avea un rol cat mai important în eficiența energetică a navei. Indiferent de tipul de navă, sistemul de răcire și controlul temperaturii este un consumator destul de important la bordul navei. Capitolul patru prezintă cele mai eficiente modalități prin care putem oferi atât o temperatura corespunzătoare pentru funcționare în camerele mașinilor electrice cât și o temperatură confortabilă pentru echipajul si pasagerii navei. Capitolele cinci și șase oferă soluții pentru un sistem de propulsie cât mai eficient și prezintă combinarea sistemelor utilizând un microgrid la bordul navei, au fost analizate diferite moduri de funcționare și sunt prezentate modurile în care putem obține o eficienţa cât mai mare. Îmbunătățirea performanțelor consumului energetic este analizată la finalul lucrării, ultimul capitol prezintă diferența navelor vechi și a celor moderne din punct de vedere al eficienței energetice.
URI
http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/10626
Colecciones
  • Utilizarea eficientă a energiei și surse regenerabile (disertație) (2019-2025) [69]

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV
 

 

Listar

Todo DSpaceComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMaterias

Mi cuenta

Acceder

DSpace 6.0 | Copyright © Arthra Institutional Repository
Contacto | Sugerencias
Theme by 
Atmire NV