Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBontilă, Ruxandra
dc.date.accessioned2017-12-15T09:33:33Z
dc.date.available2017-12-15T09:33:33Z
dc.date.issued2006-01
dc.identifier.issn1221-4647
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4981
dc.descriptionAnnals of the “Dunărea de Jos” University of GALAŢI, Fascicle XIII. New Series. Issue 25, XXIV, 2006, pp. 9 - 13ro_RO
dc.description.abstractÎn cazul textului literar, reînnoirea dinamicii particularităților stilistice, așa numiții atractori (Stockwell, 2002), reprezintă cheia succesului în focalizarea atenţiei lectorului şi inhibarea defocalizării. Ceea ce tradițional se numea „competență literară”, poeticienii cognitivişti numesc acum învățare experimentală a competenței dar şi control asupra modului de focalizare a atenției în jocul textual între figură și fundal. Demonstrația noastră îşi propune să dovedească că strategiile de evidențiere (foregrounding) ce au ca efect inducerea literarității ajută la construirea hipersemnificaţiei românești.ro_RO
dc.language.isootherro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjecttext literar, stilisticăro_RO
dc.titleK. Ishiguro's the remains of the day : Foregrounding and openness of meaningro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului