Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorȘerban, Mădălina
dc.date.accessioned2024-04-18T08:30:48Z
dc.date.available2024-04-18T08:30:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9459
dc.descriptionRezumat Teză de doctorat - Conducător științific: Turek-Rahoveanu Maria-Magdalenaro_RO
dc.description.abstractTeza de doctorat intitulată Cercetări privind contribuții ale brandului local pentru un antreprenoriat durabil, abordează una dintre cele mai importante și actuale teme, în contextul în care brand-ul local, este absolut necesar pentru afacerile locale inovative, ceea ce poate oferi o identitate puternică, creează și transmite încredere către consumatori, determină apariția și dezvoltarea de noi afaceri.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea „Dunărea de Jos” din Galațiro_RO
dc.subjectantreprenoriat durabilro_RO
dc.subjecteconomiero_RO
dc.subjectbrand localro_RO
dc.subjectmarketingro_RO
dc.subjectresurse financiarero_RO
dc.subjectMunții Măcinro_RO
dc.titleCercetări privind contribuții ale brandului local pentru un antreprenoriat durabilro_RO
dc.title.alternativeResearch on contributions of the local brand for sustainable entrepreneurshipro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [794]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului